Alla inlägg den 1 februari 2013

Av thehardestlifeilived - 1 februari 2013 18:14

Det blev ändrade planer, vännen hade ingen bil så jag och sönerna åkte dit istället.
Som det energiknippe hon är så hade hon bakat semlor!!
Och till middag blir det kinamat!! Mumma!!
Ha en bra kväll.
///Lmk

Av thehardestlifeilived - 1 februari 2013 10:32

Åh solen är här!!! Jag älskar solen!!! Måste ut!!!
Jaja det får vänta. Huset är nu påfyllt med god och ljus energi, en helt underbar känsla.
Bantningen går bra och det känns skönt att få bli som man var.
Idag kommer min kära vän och hennes son och hälsar på, då får man en chans att öppna sitt hjärta och få lite råd, ni förstår hon är en mkt klok kvinna :)
Den här helgen är vi alla sju hemma och det får bli lite fredagsmys tror jag. Fast lilleman har haft ont i magen inatt och inte sovit så mkt, och jag har tagit honom hela veckan på natten då sambons dotter oxå vaknar och han måste gå till henne. Så min kväll blir nog inte så lång.
Ska vila lite i soffan nu och kolla på efter tio, handlar om ångest.
Lev väl.
////Lmk

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards