Direktlänk till inlägg 26 januari 2013

Nice!

Av thehardestlifeilived - 26 januari 2013 18:51

Snart ska jag iväg och äta gomat med min käraste vän! Märkte dock att jag blivit typ alldeles för TJOCK för mina kläder!!! Inge kul!
Nä på måndag ska jag börja gå ner till min bästaste vikt, 55 kg. Så svårt kan det inte vara att bli av med 5 kg.
Men svårare att få en schysst mage. Någon som har fött tre barn och har några tips för att få tebax sin mage? Någon? Vem som helst?
/////Lmk

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thehardestlifeilived - 11 februari 2013 19:58

Var på mitt jobb och hade möte med chefen idag angående när jag ska tillbaka. Fick höra en del som en kollega gnällt om, fy faan för att bli huggen i ryggen av ngn man trodde var en vän! Ska aldrig öppna mig mer för människor som jag inte är säker på...

Av thehardestlifeilived - 9 februari 2013 12:47

Idag hör och häpna har jag skaffat barnvakt!Så jag och sambon ska ha ngr timmars egentid!!! Det var såå längesen,det ska bli mysigt. Var på bvc i torsdags och fick tips om hur vi ska göra för att lilleman ska sova, det funkar hittills :) håller tum...

Av thehardestlifeilived - 5 februari 2013 08:13

Vet inte vrf jag är så sjukt trött idag. Känns som om jag bara ska falla ihop. Och jag som tänkte måla kaklet idag, sambon som införskaffat färg och allt :( Får se om jag helt plötsligt blir pigg kanske! Sen är det bara skåpluckorna kvar så är köket ...

Av thehardestlifeilived - 4 februari 2013 16:40

Var hos barnmorskan idag och insåg att jag måste ta ut spiralen! Faan! Ja men vad kan man förvänta sig när det gäller mig! Otur otur otur!!!! Så jävla trött på det. Hej då! //Lmk...

Av thehardestlifeilived - 3 februari 2013 20:18

Herregud vad slut jag är nu!! Sambon tog tre av barnen till badhuset i morse medans två. var hemma med mig. Då blev det städning och röjning av hus,sen en långpromenad och en stunds sittandes i solen medans lilleman sov i vagnen. Sen kom sambo och ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards