Alla inlägg under januari 2013

Av thehardestlifeilived - 31 januari 2013 06:36

God morgon!
Just nu är det här huset fyllt av dålig energi. Vilket inte är kul när man är som jag, jag känner av alla energier. Kan vara väldigt jobbigt. Jag ska rena huset lite idag tror jag och se om det blir bättre.
Guud jag måste ju tatuera mig snart! Jag har mina barns namn i nacken och lilleman måste ju dit oxå, har lixom inte hunnit med det ännu. Tänk om man kunde få det gjort av mästarnas mästare, Kat Von Dee!!!
Annars blir dagen lugn, en promenad i stormen kanske och tänka lite, vi får se.
Lev väl!
///Lmk

<3

Av thehardestlifeilived - 29 januari 2013 19:32

Åh vad kul det var att se dottern min hoppa,hon är såå duktig!!! Hon bara flyger fram!! Det ser så kul ut, fast jag är livrädd för hästar annars skulle jag nog börja.
Ja köket är färdigmålat, bara en vägg som ska tapetseras, men nu måste jag vila min arm i några dagar.
Sov gott!!
///Lmk

:)

Av thehardestlifeilived - 29 januari 2013 05:47

God morgon! Uppe med lilleman tidigt igen,han har dock sovit ganska bra. Idag ska jag titta på min duktiga dotter när hon rider,det ska bli kul det var så längesen jag hade möjlighet till det. Annars händer det inte så mycket, ska fortsätta måla köket.
Ha en bra dag.
////Lmk

Av thehardestlifeilived - 28 januari 2013 17:19

Jag önskar mig att livet var enklare. Varje vecka är det ngt, ärligt, det går inte en hel vecka utan att det är ngt. Och då är det inga småsaker utan allvarliga grejer. Jag måste ha varit riktigt ond i mitt tidigare liv som blir utsatt för så många prövningar. Undra om det blir enklare om man flyr landet? Har i alla fall fått en sak som är bra, och är bra för mina barn,,tack gode gud!!
Har börjat med viktnedgång idag och det känns skönt:) jaja vad är väl en bal på slottet?
Ledsen i ögat :(
///Lmk

Av thehardestlifeilived - 27 januari 2013 05:38

Lilleman tyckte att vi skulle gå upp kl halv fem idag. Och det gör jag så gärna för jag hade såå trevligt igår. God mat och underbart sällskap! En sak ska jag säga att jag har inte jättemånga vänner men dom jag har är riktigt underbara, jag tror inte på ytlig vänskap, och så har jag haft lyxen att få träffa en ny helt fantastisk vän, och det är inte så lätt att göra i min ålder, så glad är jag
för det. Och idag får jag besök av en annan god vän,underbart!!!
Ha en trevlig söndag!
////Lmk

Av thehardestlifeilived - 26 januari 2013 18:51

Snart ska jag iväg och äta gomat med min käraste vän! Märkte dock att jag blivit typ alldeles för TJOCK för mina kläder!!! Inge kul!
Nä på måndag ska jag börja gå ner till min bästaste vikt, 55 kg. Så svårt kan det inte vara att bli av med 5 kg.
Men svårare att få en schysst mage. Någon som har fött tre barn och har några tips för att få tebax sin mage? Någon? Vem som helst?
/////Lmk

Av thehardestlifeilived - 26 januari 2013 11:24

Yohooo! Har sovit till halv tio!!! Fattar ni vad det betyder?! Jag kommer typ vara lite pigg idag. Och ikväll ska jag gå ut och äta för första gången sedan sommaren 2011 med en god vän. Vilken dag!!!! Lyckliga jag.
Nu ska jag ta mig en snus och njuta lite.
Tack och hej leverpastej!!
/// Lmk

;)

Av thehardestlifeilived - 25 januari 2013 19:30

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards